Tisdag




Idag så dansade Amanda, jag och Stina suicide-dance till jazz i ett mörkt klassrum.

Skolan är ibland ologisk.

  • Varför ska man lära sig onödiga räknesätt när man inte använder dom endåså?
  • Varför favoriserar lärare elever?
  • Varför ska lärare alltid ge uppgifter, prov och etc. samtidigt?
  • Vem kom på att man ska börja klockan 8 på morgonen?

Idag har jag varit skapligt duktig i skolan, sen drog jag hem och gjorde ingenting. Sen gick jag ock köpte tefat och ljus. Bilder har ni nog inte missat. Sen har mamsen varit här, och sen när hon drog lagade jag mat. Efter det har jag legat i sängen och varit allmänt borta i huvudet. Borde sovit för länge sen! :c Men jag ska nog faktiskt sussa när som helst.

PUSS VÄRLDEN.


Kommentarer
Postat av: Vidar

Sorry.. De har logiska anledningar till det mesta:/

Inte kul:C

2010-01-21 @ 16:03:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0