På landet!

Fredag:

Robin körde Like a virgin - Madonna när jag bakade så hela den tiden så dansade vi lite fult. Speciellt jag. Jag och min nya pyjamas. Mina semlor blev RRRRRRRIKTIGT goda och det var första gången jag gjorde semlor. Jag ska nog aldrig köpa ett par semlor något mer!

Receptet:
http://www.recepten.se/recept/semlor.html

Men resten av kvällen så hade jag, Henkan, Robin och föräldrarna fredagsmys framför TVn.

 

Lördag:

Denna dag så kollade vi i familjen på Young Frankenstein, och jag bara ÄLSKAR denna scen:

Sen hjälpte man papsen att ta in hästar och kollade kossorna.
Sen så åkte jag och henkan hem och jag färgade håret. Det misslyckades så jag blev gul och började böla.
Men nu (idag som i söndag) så köpte jag silvertoning och allt ser ut som vanligt.
tacka min jedi-force för det!

PUSS VÄRLDEN!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0