OMG OMG OMG OMG (Batman - Arkham Asylum)



Här har vi mannen som ska göra rösten till Jokern i nya spelet Batman: Arkham Asylum.


OMG OMG OMG OMG LUKE SKYWALKERRR OMG!
Jag har nog aldrig tänkt på det, så ge mig mercy ni som märker sånt här före mig!





Har en favorit som ska vara med i spelet, Poison Ivy, men jag gillar inte hur hon ser ut i detta spel. Fast jag gillar inte heller hur Jokern ser ut på något vis. Men hon toppar honom i fulhet denna gång. :c Utstyrseln kunde bli gjord SÅ mycket bättre!


Kommentarer
Postat av: Tomb

Vaddå märkt? Han har ju alltid gjort rösten till Joker sen de började animera serietidningen. Förstår fortfarande inte hur du kan klaga på Jokers utseende. Han ser ju ut så där!

2010-01-17 @ 19:53:48
URL: http://verklighetskrig.com/blogg
Postat av: Joel

jokern ser bäst ut här :D finns inget att klaga på.

även att spelet är en av de bästa från 09 :D Mark hamill gör även rösten i andra spelet som kommer!

2010-01-18 @ 08:14:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0