PFFFF

Okej. Jag har tänkt lite.

Alltså, det är mycket man inte får reda på och det är mycket att lita på när det gäller övernaturliga saker. Nasa hit, Nasa dit. Konstig sak här, konstig sak där. Det är vatten på månen och granar på mars. Men det jag är grymt besviken på är att man inte får veta mer!

Till exempel de där monster-liknande varelserna man hittar här och där. Det skrivs om en underlig varelse hittat i spanien, till exempel, och ja, den hittades av ett par pojkar. Ingen vet vad det är men det ser ut som någonting iallafall. Men sen då? Vad hände med det? Blev den undersökt? Har det tagits tester? Har det hänt någonting med den där varelsen eller lämnade ni den liggandes? Om jag känner mänskligheten väl så är vi ganska nyfikna. Så vad hände igentligen?

Och hur vet man att planeterna som finns i böckerna finns i huvudtaget? När vi bara har varit till månen? Visst att vi kan kika i en grej och vi ser en hel del. "Man har kommit fram till att...".... kommit fram till? Är ni seriösa? :c Man ska säga "Vi är dunder säkra på att...". Och när man läser en bok, så finns det ofta inga rejäla bilder på planeter. Visst, på svarta hål och etc. Men inte på planeter förutom månen, jorden och solen. För de är ju de som är närmast. De sa pluto var en planet dessutom, men den hade dom fel och då var det en stjärna. Jag vill helt enkelt att folk ska få veta på mer, jag vill inte bli tillsagd vad jag ska tro på. För om jag skulle vara så lätt, skulle jag varit kristen, eller liknande.

Men jag kan ju lika gärna säga "Snart tar istiden kål på endåså". För den kommer väl snart den med....

Jag vill helt enkelt se att våra forskare är till nytta.




Kommentarer
Postat av: V

Är Pluto en stjärna?:p

Och är månen och solen planeter?

2010-01-18 @ 17:49:39
Postat av: Pineapple

Pluto är ingen stjärna, Pluto är en s.k plutoid. :)

2010-01-18 @ 20:59:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0