today's good deed.



Alla hus på min gata står varandra nära. Det är kanske 30 centimeters mellanrum mellan alla huden. Och det bor en hel del duvor på dess tak. Mellan en galleria och en resturang så finns det ett bo och några meter över den hänger det en död duva.

Ett tag nu har jag fått gått förbi denna döda duva och se den hänga. Det gör ont att inget har märkt den. Så idag gick jag in i gallerian, mitt i ett möte och sa att det hängde en död duva på deras byggnad! Någon ringde en vaktmästare och det första jag ska göra imorgon på väg till bussen, ska jag kolla om den arma duvan är borta.

stackarn :c


Between to houses at the same street as i live by, there was a pigeon hanging dead. I have walked by many times and i haved enough today. I walked in to a meeting in one of these buildings and said that they had a dead hanging pigeon at the building. One person called a caretaker and the first thing i'm going to do tomorrow when i walk to school is to look if it's gone.

Poor thing :c

Kommentarer
Postat av: Mikusagi

Beskär bilden precis ovanför den vita duvan så blir den fin! Det var så jag såg bilden för jag hade rullat ned.

2010-02-18 @ 16:04:32
URL: http://mikusagi.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0