OKEJ.

Jag har inte varit duktig och bloggat. Och det är nog för att jag har inga bilder att lägga upp. Och dessutom så har jag varit så grymt trött så det finns inte. Men nu när jag peppar hårfärger i min lägenhet som är lika varm som en bastu atm!

Och jag vill verkligen ha den färg som flickan har i bilden:



Okej, bilden är ju kanske inte världens bästa. Barn som kollar, det är jätte ocoolt att röka MEN RÖTT HÅR! DET! Det är renarama tokiohotel i era darinhjärtan!

Jag har tröttnat på blont. Jag har envisas att bli blond. Och nu när jag är det.... Vad ska jag göra nu? Och det känns som blont hår känns så slitet, skabbigt och fult. Iallafall på mig. Och den passar inte min hy. Så imorgon ska jag prata med min frisör, kolla läget och sen beställa en tid i vår!

Så jag får lite mer tid att avbeställa om det skulle vara så. Men jag skulle ljuga om jag säger att det pirrar i magen!





I'm tired of the blond so i have decided for the red again. But you'll see the results in spring!

Kommentarer
Postat av: A

ahah, darinhjärtan <3

2010-02-04 @ 22:13:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0