Eating Disorders?


Jag har en knasig stil med att äta. Det går lite i perioder.

Ena stunden, så äter jag massor. Jag äter och äter. Finns inget stopp. Sen så känner jag att jag mår illa, och mår skit bara om jag tänker på mat. Slutar med att jag äter engång per dag. Knappt. Sedan kan det bli att jag blir galen i, ja, vad ska man säga... Mango! Då äter jag Mango tills jag aldrig äter mango igen.

Sen är jag tillbaka i den cirkeln. Igen.

Jag har nyss haft min "äta ofta" period. Och håller på att få min "må illa" period. Och är jätte sugen på frukter och grönt. nam nam!

Är det liknande för er?

Och jag har aldrig ätit fikon, hur smaker de?


I have a weird style of eating. They're going in periods.

One moment, I eat a lot. I eat and eat. No stop. After a while, I feel sick, and feel sick when I think about food. And ending up eating once a day. Hardly. And after that period i maybe feel for some, let me say... Mango! Then I eat mango until I never eat mangoes again.

Then I'm back in the circle. Again.

I have just had my "eat often" period. And keeps on getting my "sick" period. And i'm want to buy alot of fruit and vegetables. nam nam!

Is it similar to you?

And I've never eaten figs, how they taste?

Kommentarer
Postat av: Nora

Fikon är namnam<3

2010-02-21 @ 08:49:10
URL: http://saganomnora.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0