Trauma Center: Under The Knife.

Jag har inte kommit långt i spelet direkt men jag kan från första minuten säga att detta spel är värt att köpa. Just nu håller jag på med att behandla ett par svällande ådror/blåsor. Srsly. STRESS! :-D Jag kukar ur varje gång jag failar. Nu har jag inte spelat på ett par dagar men jag ska klara ut denna operation snart. Wish me luck.

Jag ska också säga att detta är ett roligt spel, och om man gillar dramaserier eller ja, serier, så är detta för dig. Men ibland känns det "more cutting, less talking". Men det är perfekt när man har tråkigt. Fyller ens vardag med spänning! Bittersweet love till detta spel! :-D

Kommentarer
Postat av: Amanda

MER, MER, MER!

Skiv mer!

2009-09-01 @ 21:32:55
Postat av: Amanda

*Skriv

2009-09-01 @ 21:37:29
Postat av: Maria

Bra tips!



Boråsbloggarna

http://www.borasbloggarna.se

2009-09-02 @ 20:41:47
URL: http://www.borasbloggarna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0