Varför måsar bajsar på människor.




Jag kollade på ett pogram, på tvåan, om plast i havet. Att våra havsdjur påverkas, och inte minst fåglarna. De berättade att det kan gå så långt att vi får i oss mer plast än vi redan gör. Då kommer ju frågan "Vem är så JÄVLA dum att dom slänger ut skräp i vattnet?". Det finns ju soptunnor? RAYT? D:

Visst tänker man inte på sånt närman tappar den på marken. Men hela jorden på verkas av en enda flaska. Då kanske du tänker att vad gör en flaska liksom? Men en flaska är en början på 1 miljon. Så jäkla trött på sånt här faktiskt. Jag har börjat bli en miljöfreak. Kind of. Liksom. När de kom fram till att fåglarna påverkas och att de inte får någon B-vitamin. Dom blir förlamade! Och dom får ligga still tills de dör och andra äter dem. Mitt samvete lägger sig i fosterställning när jag får höra sånt där.

Man må inte tycka om måsar på sommaren. Så många folk dom har skitit på liksom? Men om jag var en mås, så skulle jag också skita på folk som slänger skräp som de inte visste något annat. Nästa gång en mås skiter på dig, någon du känner, eller att du bara hör en mås. Tänk på att slänga skräpet på rätt ställe. TACK.



Kommentarer
Postat av: Sara

nej men gud!??!? är det där din pojkvän!??!!? VAD GÖR HAN AVKLÄDD INNE PÅ HEMKÖP ISF !!!!!!!!!!!!!!!?!??!?!?! KEEP IT IN THE BEDROOM FFS



NHIHIIHIH :)

2009-10-05 @ 22:28:37
URL: http://perliz.blogg.se/
Postat av: Amandi

Jag har likadana kallsingar!

2009-10-05 @ 22:42:27
Postat av: Systrarna

WTF!

Har vi inte uppfostrat dig bättre än så?

2009-10-07 @ 17:23:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0