Torsdag



Okej. Idag stannade jag hemma. FÖR jag hade jätte ont överallt när jag vakna. Jag tror jag sov konstigt. Men jag klagar inte. Gav mig lite tid att städa, vila och sådana saker. En sak som jag tänker mycket på dock är mitt hår, som vanligt. Men denna gång gäller det pengar. Dit jag går och klipper mig, Red Hair... Head... Whatever. Där kostar det ungefär 350 spänn att klippa sig... MEN FUCKING 1500 för både klipp och färga!! D: Och liksom.... Jag får ca. 1000 spänn i månaden och ja, jag lever i lägenhet.

Henriks pengar tar ju typ slut snart och han är arbetslös. Och jag kan inte fråga mamma för hon betalar allt för mycket på hyran redan. Fråga Robban, brorsan, kan jag inte heller. För hans dator har jag lånat också allt förlänge. Och jag ska klippa och färga mig 10 November. DET ÄR JU SNART D: Jag får panta, sälja och sånt innan dess. Om det nu funkar. JAG FÅR ÅNGEST D: No offence, men frisören är ju bra. MEN PRISET ÄR JUE F*CKIN NUUUUUTSSSSS D: GAAHBLARGHGLARGH! Jag får kanske smöra för Henrik. Och vara extra ekonomisk sen. Och skaffa jobb. Men det går bra.

Hakuna matata liksom.


Idag åt jag pannkakor. Dom blev bra. Jag gjorde ett par oboy-pannkakor. De var GOOODA! yum yum!

Menne. Nu ska jag läsa gamla nalle puh på engelska, som engelska uppgift.

PUSS OCH GODNATT VÄRLDEN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0