Tisdag och Onsdag!



JAOOOooo... Igår var det Henke penks och min 8e månad. Varför så är det en så stor deal? Jo! För Ingen av oss har haft en rejäl relation med någon förut och det är så skönt att ha en anledning till att prata gulliga minnen och skämma bort sig på cafén! Som vi gjorde dessutom. Vi köpte en var sin brownie med chokladbitar och kolasås. Sen var det lite pecannötter med. Jag vet inte. Men det såg ut såhär:

Jag blev srsly mätt på en tugga för den var SÅ mäktig.

Idag så har jag inte gjort så mycket. Det var chill på skolan. Sen gick jag och köpte data-spel till henkan för mina sista pengar. Men det var värt det. Sen somnade jag när jag kom hem. Vaknade med huvudvärk och yrsel. Men drog och duscha med henkan endå. Henrik tycker om att sitta ner i duschen, han brukar oftast göra det ensam. Men denna gång trängde han sig över den lilla plats som finns i duschen med att sitta. Efter jag blev klar så satte jag mig i hans knä och det var super mysigt! Fast det vara inte länge. Det var riktigt trångt. Speciellt jag som är vig som en ko.

Men uhm, ja. Jag har haft en crush för klänningar ett tag nu. Men min accessoar-crush växer tillbaka. Då vill jag bara fylla mina armar med armband, köpa rosetter, väskor, skor, mössor och annat sånt. Men ja, synd att man inte är stenrik...! Jag har fått handlat mellan alla sänkta priser och begagnade affärer. Inte för att jag klagar men jag älskar att köpa någonting dyrt och känna att det bara ens egen. <3

Men uhm, får se om det blir en liten shopping när jag är i Uppsala på lovet.

Nu blir det nog säng dags. Ska hålla på att flacka med mamsen imorgon för att jag ska få tillbaka min hamster Steven tillbaka och vi ska fika och träffa mammas nya katt Scooby.

Godnatt och puss världen!




Lite saker ifrån Dior skulle ju sitta fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0