Måndag



Idag har det varit en hel okej dag. Köpte Melody Gardot's skiva. JAG ÄLSKAR HENNE. Stor inspiration. Inte för man ska önska sånt här, men jag önskar att jag kunde vara lite mer som henne. Menne, jao. Skivan är bra, köp den. typ. Men ja, idag så gjorde jag en engelska uppgift. Och jag tänkte "Jag ska endå skicka den på mailen, så jag kan lika gärna skriva den där". Det gjorde jag också. Jag blev verkligen passionerad och koncentrerad, och när jag nådde mitten av denna historia vi skulle göra, så RÅKADE jag F5:a. Och allting försvinner. ALLTING: AAAAAAAALLLLLLLTTTIIINGGBBSBSBGSHGGGGAAAAAAAAAHHHHHH BLargbglarghbleehhhh !!!!
Jag blev seriöst cp en sekund efter denna händelse. Efter det sprattla jag med bena och störde Henrik. Men jag fick sitta i hans knä och kolla på när han spelade God of War II. Det gjorde mig lite lugnare. Sen blev det lite pussar! om nom.

Sen ringde min kära bror. Vi ska dra på Jazz-kväll imorgon på Café August. Det kommer bli väldigt roligt. Får se om jag klär upp mig eller nått :D Bilder får vi se om om det kommer. Om man nu får ta kort.

Jag ska nog gå och lägga mig snart. Blir lång dag imorgon om jag ska hålla på med läxor OCH jazz-kväll. Det ska bli en i helgen också, med kulturskolan. Får se om jag går på den.

GODNATT OCH PUSS VÄRLDEN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0