Innan John Blund kommer och hälsar på...


... Så skulle jag vilja dela lite detaljer och funderingar. Det här med Blond vs. Rött-Problemet, så tror jag att jag ska ha det blont ett tag. Känna efter. Den 10e November ska jag klippa och färga mig och då ska jag låta min frisör säga vad hon tycker. Känns som hon vet bäst om mitt hår. Just nu känner jag att rött skulle vara najs. Men blond är liksom "mig". Men jag vet att det blonda kommer komma tillbaka på de äldre dagarna. Då man inte orkar hålla på med att färga det. Eller så kommer jag väl hamna upp som min farmor. 50 års färgande och hon gör det fortfarande. Hm.

Sen är det ju det här med Höstdeprassion. Jag har haft det, och jag vet vad dealen är. Men denna höst så glömde jag bort att det äns fanns tills någon i busskön babbla om det. Hur kan man vara deprimerad i mjuka, stickade mössor och halsdukar? Varm choklad och levande ljus? Kliva upp och gå till skolan med en röd och söt liten näsa? Vad är dealen? :-D Visst. Att få den när det börjar bli snö och det är bara förjävligt. Grått och vått. Kallt och så vidare. Då får ju till och med optimistiska lilla yume en liten depression. Det är ju bara pain. Men att få det tidig höst? Det fattar jag absolut inte.

Och ja, uhm. Finns väl inte så mycket mer att säga än att jag hoppas att ni är friska och pigga, för det är inte jag. Och att ni sover gott, för jag kommer sova som en stock. Sweet dreams! PUSS PÅ VÄRLDEN.




Kommentarer
Postat av: V

SNÖ ÄR AWESOME.

2009-10-04 @ 09:41:50
Postat av: Peter aka Joe <3

Rött hår är galet hett! Så behåll det blonda om du inte vill ha oändligt med pojkar som jagar dig! :D:D:D Måste också säga att jag bokstavligt talat älskade den sista bilden! ÅÅH, GULT ÄR SÅ HIMLA VACKERT! <3<3<3

2009-10-12 @ 20:06:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0