Grace K.



Jag ÄLSKAR sådana bikinisar. När jag skaffar mig symaskin ska jag allt sy en! :D


Just nu så ligger jag hemma och kollar på "Some like it hot" med Marilyn Monroe. Väldigt bra film må jag säga...! Dom var ganska clever förut. För de har gjort de flesta bästa filmerna någonsin. Om ni frågar mig. Men uhm.... Henrik sover, jag har varit vaken ett tag nu. Pga förkylning så har jag inte kunnat sova. Det är illa. Pga av min astma kan jag knappt andas. Ganska mer illa. Fast jag tycker inte direkt synd om mig själv, för förkylningen går över snart. Det gör den ju alltid! Jag ska nog äta frukost när som helst. Skriva lite mer på bloggen. Puss världen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0