13e Okt Jazzkväll med hyllning till L. Armstrong

Igår så var man på café August i Hudiksvall med Min käraste Henrik (I sin nya snygga skjorta som han är döds läcker i) och min bror Robin, den jag delar musikintresset med. Om jag får säga det själv så var det riktigt, RIKTIGT, riktigt super duper jätte bra! Det svängde, det var humor, det var historier, det var ens favorit låtar och det det var bara 3 stycken ungdomar. resten var väl folk på 50+... minst. Men det var trevligt. Jag orkar inte skriva så mycket mer. Ni får kolla på bilderna nu....








Hel mysigt band. Hans som står i mitten har träffat L. Armstrong och det är JUE HELT OTROLIGT ;_; Men ja, jag köpte skivan, Robin fixade Autografer till mig (För jag är för blyg) och ja, tack för en hel mysig kväll!

PUSS VÄRLDEN

Kommentarer
Postat av: Amanda

ALLTSÅ, SARAAAAH!

Du är så sjukt jävla snygg att man blir ledsen för att man inte ser ut som dig :'(

2009-10-14 @ 10:42:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0