Twitter vs. Japanska


Okej. Såhär är det att jag har ett par japanska personer på twitter som jag följer. Grejen är ju så att dom skriver ENDAST med japanska tecken. Men, trög som jag är kom jag ju på att jag kan översätta det på Googles Translation. Och nu sitter jag här, översätter allt och skrattar åt det jag har missat! Haha, kul att veta! Jag ska nog lägga till en twitter knapp till menyn, nu när jag endå håller på att ändra sidan. PUSS PÅ ER

Har du twitter? Skriv gärna vad du heter så jag kan följa dig!


Kommentarer
Postat av: eggkorv

Sötnöt, gillar din header skitmycket... så himla jättefin och charmig <3 :D

...Jag undrar om du skulle villa illustrera en hemsida till min och en kompis UF-företag/Projektarbete i skolan?

Vi ska göra två kollektioner med Mori Girl-inspirerade kläder och accessoarer och satsar på att försöka nå Japanska kunder. Vet inte riktigt hur det kommer att fungera, vi har kontakt med en som ska bygga sidan osv. Men säg till om du vill? Puss <3

2009-11-17 @ 03:11:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0