Tisdag

Var hos Frisören idag! Det var najsans. Jag blev väldans BLOND! Känns friskare faktiskt.

Åh, usch, måste skriva om en grej. Jag tror inte att jag är ensam om det. Men....

Jag HATAR, fullständigt HATAR att se mitt ansikte framifrån. Och att min frisör är en lyxfrisör så har hon avlånga speglar. Så man ser sina fettiga lår bara gräva sig ner i stolen, usch, blehh! Jag skulle nog aaaaldrig säga det till någon annan någonsin, men så fort jag ser mig själv så får jag mardrömmar. Vill bara gömma mig bakom mina händer. Jag ser bara fel ut i frisörens speglar! Medans jag blev ompysslad i håret, och bara satt och fes typ, så fick jag stå ut med att se mig bara förvandlas till odjuret, bara längtade hem till min skönhet och bara glömma mina lår.

Men som tur var så fick jag ett snajsigt resultat på mitt hår. Det gillar jag. Men jag tror att jag inte är ensam om att tycka sina lår är rent av tjocka. Många små damer där ute som alltid har någonting att klaga om. Jag gillar verkligen formiga kvinnor, jag har många kvinnor som jag beundrar med former. Men det är nånting som jag har emot mig själv. URK URK URK MEH MEH MEH

..... Och kom inte med nå "NEH Sarah! Du har absolut inget fett på din lilla kropp". OH PLEASE. Jag är inte smal och jag har aldrig rört på mig, och det kommer nog aldrig hända. Väger 70 vackra kilon, har typ strl 42 i jeans och älskar mat. Jag har en bigass röv och är INTE min bästa vän. Och jag tror inte att den kommer bli snyggare med åren. Heh. Jag får helt enkelt leva med det, ni som känner likadant får GÄRNA skapa klubb med mig.

....  Jag blev sugen på MacDonalds ....

 


Kommentarer
Postat av: zaken

Jag har stl 34 och kände mig som universums största tjockis när jag träffade dig. I mina ögon var du smal och gorgeous, i mina ögon är jag alltid tjock och hemsk. Man ser sig själv annorlunda jämfört med andra, och det finns vackra kvinnor både bland de som bär stl 32 och 44+ (även om de själva kanske inte ser det). Man kan inte alltid vara nöjd med allt, men just det DU är osäker över är säkert den delen som många andra tycker är finast. Oavsett hur stor eller liten man är, så är det sexigaste som finns att vara nöjd och säker med sig egen kropp. Det handlar om perspektiv.



(Najs frisyr btw)

2009-11-10 @ 22:53:54
Postat av: Emma

Jag tycker du är sjukt vacker. Men man är nog aldrig nöjd över sig själv, tyvärr. Jag själv är det inte heller och.. NU SÅG JAG PRECIS ATT DET SNÖAR UTE. Ehh ja. Åh nu kan jag bara tänka på det, haha jag måste vara knäpp =)

2009-11-11 @ 13:27:18
URL: http://randigastrumpor.webblogg.se/
Postat av: Outrageous

Inte kan du väl väga 70kg! Det gör ju typ jag, och du är ju mycket mer tiny än mig. :O

Och know the feeling. Livet är en diet som inte fungerar.

2009-11-16 @ 18:27:17
URL: http://lyckoting.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0