Sneakpeak i min väska!



Detta har jag i min väska oftast. Knappt. Jag har inte så stora väskor, så jag får inte plats med mer. Och ja, jag har en liten ful plånbok för att jag har tappat bort väldigt många, eller blivit bestulen, så jag orkar helt enkelt inte mer med att köpa nya hela tiden. Jag blir ju ledsen varje gång! En Mobil (Walkman ), ett rosa DS med rosor och en självgjort skydd i vitt, Bok som jag köpte igår som heter Tulpanfeber (Handlar om en ung rikemansfru som strular med en konstnär, på 1630-talet), En plånbok (Ifrån indiska, 19 kr), Och ett par nycklar som går hem och till skåpet på skolan.

Det enda som fattas är väl MP3 och ett par najsiga hörlurar. Men det önskar jag mig i julklapp!

nyvaken, osminkad och Hemskt trött.
Jag är väl inte ensam om det när klockan är 7-8 på morgonen?

 

PUSS VÄRLDEN!


Kommentarer
Postat av: ica

mysig väska! jag har också en såndär plånbok : > jättebra är den. fast jag har den för mynten då... så ordningsamt det är också, när allt ligger i väskan, jag behöver en ny väska >.< mina är alla så stora att allt ligger huller om buller >.<

2009-11-20 @ 09:51:50
URL: http://iiandyr.blogg.se/
Postat av: Emma

Åh mysig väska ju =) Jag har alltid jättestora väskor eftersom jag alltid bär med mig en systemkamera, måste verkligen köpa en mindre >:

Du är sjukt söt osminkad också =)

2009-11-20 @ 12:32:59
URL: http://ynklig.blogg.se/
Postat av: Nhora

Såna där bilder är alltid lika roliga, känns som halva jorden har tagit en sån bild. Och jag har faktiskt tänkt på att göra det rätt länge haha :D

2009-11-20 @ 14:10:05
URL: http://saganomnora.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0