Fredagskväll och Lördagsmorgon.




Fredagskväll.

Henkan och jag skulle påbörja vårann Star Wars-maraton, för att fira våran 9E MÅNAD! Men då fick jag mens och mensvärk på traven. Somnade när vi började kolla, vaknade men ännu mer värk. Låg nån timma i fosterställning och tårar, med en Henke omfamnande runt mig. Tack för att du finns, Älskling. Jag blev ganska trött av smärtan och somnade, vaknade som en ny människa...!



.....




Lördagsmorgon

Vaknade jätte tidigt, klev upp och började spela DS. Har nyligen börjat spela Phoenix Wright och ska faktiskt klara ut den här gången. Sen så bestämde jag mig att slänga sopor. Då fick jag ett sug att städa, så nu sitter jag här och gör mig iordning till att dammsuga igen. Idag ska vi ut på landet till mamsen och papsen för sova över och kanske att ha ett riktigt Star Wars-maraton? Och kanske hälsa på min Valentina?(Min kalv) Foton kommer senare!

Nu vet ni läget. Har inte så mycket mer att säga än att vädret är brutalt vackert idag.

 

 


PUSS VÄRLDEN


Kommentarer
Postat av: Emma

Åhh låter sjukt jobbigt på fredagskvällen men idag verkar ju allt vara bättre =)

2009-11-21 @ 13:25:31
URL: http://ynklig.blogg.se/
Postat av: BelsamD

PHOENIX WRIGHT!!! <3 <3 <3 Går inte att släppa skiten haha, så addicting!

2009-11-21 @ 17:32:06
URL: http://belsam.blogg.se/
Postat av: Amandi

mensvärk </3

2009-11-21 @ 21:17:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0