Fredag till Lördag




Igår hade vi skräckfilmskväll med Stina, Amanda och Robin. Vi åt pizza, tårta och snacks. SSSSnaaaacka om lyx! Vi kollade på Rec, Paranormal Activity och Martyr. De var läskiga och jag hoppas att ingen fick mardrömmar... D:
Jaaa, uhm. Robbsan sov över på soffan, och han har varit med oss hela Lördagen. Vi har träffat mamsen och käkat Asiatiskmat. Yum, yum, yum! Jag hittade en gryta på Brett och Begagnat (eller vad det nu heter) gratis! Jag lägger upp någon bild senare eller nått. Här får ni bilder på fåglar och en hamster.

Det är nog inte så många som vet att jag har en hamster, men det har jag. Steven heter han och han är så dum så han är söt:




Kommentarer
Postat av: Amanda

Jag fick inga mardrömmar (som tur är), men det var lite svårt att somna, eheheh

2009-11-08 @ 00:30:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0