Tisdag


Mår dåligt över att jag mår skit. Varför sitter jag här? Jag hade ju så mycket att göra idag. Visst, jag har knappt sovit på flera dagar. Mina andningsvägar blir bara värre. Jag vaknar med yrsel och samma känsla som en skärande ångest. Och jag kan knappt gå. Eller ja, rättare sagt gå i trappor, springa, böja mig ner, sträcka på mig, sätta mig, resa mig upp eller nånting sånt. Träningsverk är ju VERKLIGEN win. Detsamma med astma..............

Mamsen ska på min brors flickväns skolavslutning. Hon ska sjunga och så. Hon hade köpt en skjorta ifrån indiska och hon skulle ge mig den efter denna skolavslutning. Jag fick testa den och den passade mig som en vante! Jag ska åka till uppsala samma dag, fast innan den där jäkla skolavslutningen. Mamsen ska till härnösand, och jag ska till Uppsala. Två olika håll! Jag vill så gärna ha den i uppsala. ): Och hon har varit så grinig på mig! Jag vet att det inte gäller mig men hon tar ju ut allt på mig. Som att jag skulle vara en oskyldig röstmeddelandemaskin, eller en boxningspåsegrej. Och när jag snacka med na. Så gick det ju inte bättre. Hon sa att hon skulle bättra sig. Hört det lite väl många gånger nu!

Hon har det säkert jobbigt, då och då. Men ibland blir det lite väl över gränsen. Hm. Äsch, jag klarar mig nog. Jag älskar min mamma och snart lämnar man ju boet. Så man får väl knipa och låta det hålla på. Jag kommer klart bita ifrån om det trackas på mig. Oh well. Nu lämnar jag detta ämne.

Jag vill ha sommar nu. Nu, nu, nu och ja, nu. Jag börjar få mina fräcknar såatteh. Man får ju abstinens. Har bara lust att springa ut barfota med en klänning och uppsatt hår. Osminkad med solglasögon. Ta en mjukglass och en festis ute. Åka med bilen med rutan wide open. Att resa med tåg och tunnelbana, att kliva ut ur ett tåg och möts av sol och en svag vind. Vara med kompisar. Att bara chilla. Jordgubbstårta. Bad och sand mellan tårna. Åh ): Ge mig det nu, tack <3

Men ja, inte långt kvar tills dess. Som tur är. Är väl bara ett par veckor kvar? Hoppas verkligen att sommaren fylls med upplevelser. Att man träffar nya och gamla människor. plz plz plz plz plz! :*

Nu ska jag kika på film och äta chokladbolls smet/deg? hehehe PUSS!



Kommentarer
Postat av: Henrik

Hoppas du mår bättre i morgon, när du kommer. Så får vi även hoppas på att det blir strålande sol! :D

2009-05-19 @ 13:21:38
Postat av: Anonym

INTE KUL MED ASTMA

2009-05-19 @ 19:04:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0