Myt-Tisdag

Alltså. Att läsa om vad folk har gjort om dagarna måste vara det tråkigaste >:
Att ba: Idag vaknade jag och ba lol jag var SÅ trött! Sen var det skola. Det sög. Nu har jag läxa fifan blä hejdå. VEM VILL LÄSA!? D: Hur gör man så att folk vill läsa? Srsly? Ska jag skriva om nått random så att folk lolar? Eller ska man skriva stegvis hur dagen har varit? Jag märkte att det var grymt tråkigt att läsa sånt iallafall. Kan man inte börja inlägget som TJOSVEJS VÄRLDEN denna dag har erbjudit mig skola, kattsallad och massa T-rex! Just det! Jag åt Tonfisksallad på skolan. Amanda och Stina lolade när jag imiterade en T-rex. Så jag fick göra det halva skoldagen. Det var fler som lolade. Och sen så gjorde jag en imitation på en guppy och en rädd guppy. Det var ganska HILARIOUS! :* HEhehehe, fifan vad roligt :D Skratt är verkligen nyckeln till ett härligt liv. En viss person jag är bekant med skrattar dock lite äckligt. Lite falskt. Såhär: hihi....hihihihihihihihi. fifan. Ett tag var det gulligt. Men det börjar bli lite förmycket. Som alla skoljobb. Jag skulle vilja proppa allt i sundsvall och göra värme av det. ger tammefan mer nytta >:

Idag åt jag bruna bönor och fläsk när jag kom hem. Fanns inget annat D: Eller jo, nudlar och typ, gröt. Men det var typ gott första sleven man åt, sen så försämrades konsistensen mer och mer och mer. Så jag gav det till brorsan ehehehhe :D Han åt upp det...! Om ni ville veta. USCH vad jag är sugen på att skriva seriös ELLER. Jag ska skriva om hinduismen på data tror jag. Japansk mytologi var allt för avancerat att göra en folder till. Det ba lol. Eller nått. Men uhm, ja, nu vet ni.

Jag älskar mytologi. Börjar bli värsta experten, ehehe :D Jag har lust att spela tv-spel. Funderar att göra en spelkväll med bara mig och mig. Och paj. Och sockerkaka. Och saft. Och min goda vän Tv:n. Men det får bli någon annan helg än denna för i denna så blir det Uppsala. Igen. Blir UC-möte och jag ska träffa Henrik :3 Trevligt. LÄNGTARR! :D

Imorse försov jag mig inte. Lyckat. För jag är alltid trött på Tisdagar. Men jag vakna, drog till skolan, efter min torra frukost. Hm. Men ja, lol. Det finns en genväg till skolan men den stigen hade dom BLOCKERAT MED EN BIG FUCKIN SNÖHÖG D: Jag ville göra en hadouken och gå igenom hålet som jag skapade. Men nej, jag fick gå runt. fittkruka.
Kom kanske 5-10 minuter försent. Hade form. Gjorde klart ett smycke. Tog ju material som kostade. 4kr per gram. Det blev 1.2 gram och han ba 6kr! And i'm like NOWAY! D: För att orka lol liksom det blir ju typ 4kr och 20 öre ju! Orka lura mig liksom. Ingen kommer undan Catwoman in förklädnad. >: Färdig. Nu får Amanda läsa. PUSS


PUSS HEJ SVEJ LEVERPASTEJ TILL ALLA :*

Kommentarer
Postat av: Amanda

Wooooh! Bra läsning (Y)

Men..det är väl inte jag som skrattar sådär va? :(

2009-03-17 @ 18:12:29
Postat av: Stina

Det är säkert mig du menar som skrattar sådär>_<

xD

BTW! >w<

mobba inte min överdådiga egoist CV okej!

2009-03-17 @ 19:57:22
Postat av: Henrik

Fredag please <3

2009-03-18 @ 04:29:24
Postat av: Peter/Joe <3

Det blir väl ändå 4,40 kr? ;3

2009-03-25 @ 02:37:43
URL: http://rockabillyjoe.spaces.live.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0