Onsdag

För att ta en paus ifrån allting så åkte jag med mamsen och papsen till landet. Tog kort på huset. Fast ja, först käkade vi hamburgare hos Nisses. Måste vara seriöst godaste burgaren! :D Han har hållt på så länge min farsa har bott i Hudiksvall och han har bott i Hudik: HEeeeeeeeeeeeeeeeeeeeela sitt liv! Det är awsome burgare. Dit måste vi gå någongång! Just det. Du. Och jag. Men ja, sen åkte vi till landet. Tog ett kort på valentina. SÖTAST :* Sen så drog vi till huset och jag knäppte kort. Sen satte jag mig i solen i flera timmar. MYSIGT. Detta inlägg är väl lite väl sent inlagt men ja, bättre sent än aldrig. Nu komere bilderr!

Papsen! :3







Huset:











Torsdagen skriver jag om sen. PUSS :*

Kommentarer
Postat av: Henrik

Så, jag kommer träffa din pappa i morgon?

2009-03-19 @ 17:27:44
Postat av: Nhora

Så jävla avis är jag :C

2009-03-19 @ 17:46:53
URL: http://www.verklighetskrig.com/nhora
Postat av: Amanda

ÅÅÅH! PERJÄVLAFEKT Milady!

Åh, jag ser riktigt hur mysigt det kommer vara! Perfekt att kolla på lite skräckis också!

2009-03-19 @ 20:02:56
Postat av: Solstickan

Nu blev ja sugen på hamburgare. D:

2009-03-19 @ 21:43:31
Postat av: Stina

Min avundsjuka kan inte bli större! Seriöst är det där den mysigaste platsen på jorden??????

KYA, håller med Amanda nu blir det skräckis!

2009-03-20 @ 15:46:22
Postat av: Emma

Usch! Jag vill också ha sådär mysigt hemma hos mig :O

Avis som fasiken nu ju ^^ Hehe:)

2009-03-20 @ 18:26:18
URL: http://Tikket.blogspot.com/.com
Postat av: Peter/Joe <3

Ååh, vad söta ni är, du och Valentina! Hur gammal är hon nu? Hon växer så fooort att man knappt hänger med! ^__^

2009-03-25 @ 02:32:08
URL: http://rockabillyjoe.spaces.live.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0