Haha, usch, vad säger jag! :-D

Jag är sjuk, förkyld. Jag förstår inte! Vad vill livet mig? Usch och tvi. Men en sak är ganska rolig. Jag fick blåsgatarr bla bla nånting också och ja, det känns ju som att man måste kissa HELA tiden och ehhehehehe, pinsamt men min G-punkt är väldigt känslig och ja, vad ska man säga. Den ligger nära kissröretgrejjset och hehehehehe, vad man ska säga, jag får både orgasmiska och brutala smärtor i allt i samma gång när jag kissar! hehehehe, det ni. Stort äventyr att gå och kissa hehehehehe men nu ska jag dra till skolan. PUSS PÅ VÄRLDEN OCH MITT IMMUN FÖRSVAR :D




HMmmmmmm..... jag ser en liknelse. Hm.

Kommentarer
Postat av: Henrik

Alltid najs att kissa.

Btw, vilken karaktär är det bilden?

2009-03-31 @ 13:07:43
Postat av: Tomb

Seriöst Henrik kan du inte det? :(

2009-03-31 @ 17:40:57
URL: http://verklighetskrig.com/blogg
Postat av: Peter/Joe <3

Haha, som om du inte hade nog med fanboys innan, nu lär du ha ännu fler! :D:D Och ja, det är asskönt att kissa! Det tror jag de allra flesta tycker. Även fast du verkar gilla det aaaningens mera. :3

2009-04-10 @ 00:28:17
URL: http://rockabillyjoe.spaces.live.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0