FLYTTTAJM?

I Maj flyttar jag tillbaka till mina föräldrar. Tänkte bara visa lite bilder ifrån när jag åkte dit och hjälpte till. Bilderna är tagna 3 mars.


Osminkad, oh yes.


Man ser övervåning/loftet och undervåningen där vardagsrummet är.
Här ska jag spendera en hel del i år.



Undervåning på andra sidan + en mamsen.

Uhm, ja. Dit ska jag flytta. Nån dag ska jag ta bättre bilder. Men ja, jag ska bo på ett loft med en undervåning. Ska ju såklart bli hur mysigt som helst. Bo på landet och så. Kanske lite långt till skolan MEeeeeeeeeeen jag klarar mig. Detta ska ju bara vara över sommaren. Ska bli skoj. Nu vet ni hur saker och ting ser ut iallafall. Huset är inte klart ännu men ja. Snart så. NU VET NI. PUSS PÅ VÄRLDEN










Kommentarer
Postat av: Emma

Det var ju orättvist snyggt :O Är verkligen jätteavundsjuk på dig. Vill också bo så fint =)

Kram <3

2009-03-11 @ 16:19:49
URL: http://Tikket.blogspot.com/.com
Postat av: din secret beundrare

okej kanske en ganska irellevant kommentar men... DU ÄR FETT MED SÖÖÖT!

2009-03-11 @ 20:24:29
Postat av: Fido aka HomicidalManiac

Ah så fint! O__O Gissa vem som är avis? XD

2009-03-15 @ 16:36:10
URL: http://homicidalmaniac.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0