Jag vill....

Jag vill skriva om något saftigt. Typ en väldigt sträng åsikt om någonting. Nånting som jag inte kan sluta skriva om. Därför ska jag ladda ner as många dokumentärer som väcker känslor, åsikter och ALLT! Allt som får min lilla hjärna att arbeta.



Men till dagarna som jag har. Dom är varma. Det är typ allt. Jag svettas som ett djur och har nyss kommit på att jag inte tål chips. Det är ju ganska dåligt. För allt LUC, gänget jag är med i uppsala, äter är chips. Varje gång jag äter det så spyr jag ton vis med chips och allt. Obehagligt. Jag har till och med börja vänjt mig med att spy. Fast igår natt var det illa. Jag behövde inte hjälpa till med ett finger eller nått. Bara rapa eller röra på mig så spydde jag upp massor. Så om jag spydde engång, så spydde jag engång till för att jag rörde mig. Så det kom hela tiden. Tillslut kom gallan och det kändes som att det var bäst att sova. Vaknade ashungrig. Åt kött till frukost. Ehh. Ja.

Menne, den 10e Juli har jag tänkt dra hem. 13e ska jag till frisören. Kl 13:00. 17e fyller jag år, efter det drar jag till sthlm och sen ska jag hitta på nånting med Henkan. Det är mina planer. Och ja, finns mer men det är inget viktigt.

Ni kommer nog inte läsa det här så jag får hoppas att ni har det gosigt resten av kvällen och dagarna.

PUSS VARMA VÄRLD.



Kommentarer
Postat av: Amanda

Jag läste, jag läste, jag läste!

2009-06-30 @ 11:30:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0