Godmorgon!

ooookej.

Dagen började lite "meh". Det regnar, det är mulet som attan och jag glömde mobilen hemma för att mamsen skulle stressa till jobbet. Nu sitter jag här, en timma före en lektion ska börja. Alla lektioner är dock värdelösa idag. Typ... sådana som man bara säger hejdå på. )-: Idrotten orkar jag inte med. För jag är skoltrött. Ge mig den där tårtan vårann klassföreståndare har lovat, sen sticker jag .... -.-


(bilden är tagen av mig och jag tog den när jag var i uppsala, grillning med snubbarna!)

Idag blir det stan med brorsan, sen kommer Henkan hit. WOHOU :-D Det ska bli ASUM.

Jag saknar stockholm vääääldigt mycket! Min bror och jag har planerat en massa. 25 Juni så ska vi checka ett band i Sthlm. Och sen ska vi dra på Veronica Maggio den 30 Juli. I Sthlm. Och planerar att kolla mer band och artister. Kanske någon teater, vad vet jag. Och då ska vi shoppa också. :-D Fyller år den 17 Juli så kommer förmodligen ha massa pengar!

Men det är en del dagar tills dess....

aja, PUSS VÄRLDEN!

Kommentarer
Postat av: ica

ojoj. fin bild! var hittade ni den där söta saken?



haha, inget närcon för dig med andra ord? T__T

2009-06-10 @ 09:26:05
URL: http://iiandyr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0