Där jag trivs som bäst.

Jag är ack så trött. Skoltrött, less, allt är lite emot sig idag. Pappsen raderade mina arbeten, som jag har jobbat hela dagen med. Så nu har jag fått skriva om dom. Jätte trevligt.... verkligen.

Men uhm, jag började tänka på en sak. När jag satt här, ensam vid köksbordet, så fick jag en stor lust att krypa under bordet och sova. När jag var liten sov jag alltid på golvet. Jag kunde lägga mig mitt i ett rum och la mig mot det kalla golvet. Men på nått vis så trivdes jag väl där. Avslappnande. Inte snacka om alla bilder på mig sovandes på golvet. Och jag har inte slutat med det än. I helgas så la jag mig på golvet. Mamma trodde att jag hade blivit galen. Men det är skönt. Känns nästan som en verkligehets flykt. Men jag får inte sova på golv egentligen. Har astma och damm gör det värre. Hm.

Men, ja. Knasiga Sarah var det ja.

Imorgon kommer det vara en av de bästa dagarna i år. Srsly.

Kommentarer
Postat av: ica

jag sover också på golv : ) ibland. jag gjorde det rätt ofta när jag bodde hos min mamma, för där hade jag ett lågbord där jag satt och pluggade, men en filt över knäna, ryggen mot elementet och en kopp te. Snacka om att man blev dåsig efter ett tag och då bara "swiup" och somnade : 3

2009-06-10 @ 09:28:48
URL: http://iiandyr.blogg.se/
Postat av: Maja

hejj, jag bara undrar vad du har för kod i din stilmall för att bakgrundsbilden ska löpa över hela skärmen? :)

2009-06-10 @ 13:52:31
URL: http://hypocrite.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0