Dokumentärer

Just nu så laddar jag ner 5 av 16 dokumentärer, dom fem är om föräldrar. Det ska bli mitt tema i mina framtida inlägg. Nu är jag lite öppen om att jag laddar ner, men den som delar dokumentärerna har skrivit att de som har skapat dessa dokumentärer vill själv att budskapen ska nå ut. Och tamme mig om polisen knackar på imorgon. Hell will strike YO POLICE BITCH ASS DOWN

heh, nu ska jag dra till sängen och mysa med henrik. Och kolla på 3 dokumentärer som jag redan har laddat ner.

  • Oskuldernas bal
  • Antika gravar
  • 99 år och evigt ung
Det kommer bli intressant...!


PUSS VÄRLDEN!

Kommentarer
Postat av: Tomb

Varför skulle man inte vara öppen med att man laddar ner?

2009-07-03 @ 01:47:53
URL: http://verklighetskrig.com/blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0