21:02 Musikaler, insperation och skoluppgifter

Jag vet inte om det är ett problem, eller om det är ganska logiskt. Jag får insperation när jag lyssnar på lite ledsnare låtar. Jag kan skriva om leenden när ngon sjunger om döden. Eller nått. Men är det så att man tänker på det goda när man får en ledsen omgivning? Eller är det min äckligt posetiva och optimistiska sida som faller in? Jag har en uppgift i skolan, på engelskan. Jag ska sriva om "What is happiness?". Jag vet inte hur jag skulle beskriva just denna känsla. Hade ingen beskrivning på vad jag tänkte. Tills jag lyssnade på två låtar:

Destiny's Child - Emotions


Chicago - Cell Block Tango




Och jag saknar musikaler, ska nog ladda ner massa musikaler mot lördagskvällen efter Kennet har varit hos mig så jag kan trösta mig med det. Possposs kennet! :*

Jag får brutalt stora insperationer av musikaler också. Jag vill, vill, vill kolla, kolla, kolla! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0