11:06 27/1

Dom senaste dagarna har jag varit en stor känsloboll. Mina andetag har varit en dimma tungare än bomull. Ögonen vätskar syra och allt har varit utmattande. Kännt mig som en stor förvirring och ja, bara less. Men det bättrar sig. Idag skippade jag två lektioner för att soooooova! Imorgon har jag iofs ledigt ifrån skolan. Men då ska jag städa och fixa för att Kennet kommer över en natt :* Och mina föräldrar börjar smälta in Japan-resan. Så det menas att dom kan stödja resan! WOHOU! :*
En sak förstår jag inte. Jag ska betala först 3500 kr för resan själv, och dom ska ge mig 6000 för att överleva. Sen så ska jag betala av 3500 kr till efteråt. Min far kan skaffa 100 000 kr bara sådär, och han ger mig ynkla 6000 ): Jag uppskattar det men tänk om det händer nått liksom? D:   Nu ber jag inte efter 100 000kr men lite mer skulle dom kunna ge mig! 8 lakan iallafall.... eller nått.

Men ja, snart ska jag göra frukost och dra till ett par andra lektioner.

Idag ska jag fixa pass också. Dra till stan med min mor i vinterland. Bye!

Kommentarer
Postat av: Kennet

Haha! Pappa betalar :P

2009-01-27 @ 14:19:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0