söndag



Idag är det söööööndag och jag har det döööööööööööööööööööds tråkigt.
Hela dagen har jag funderat på att skaffa mig en stil. Jag har rätt så bred stil. Så varför inte stanna vid en.
Tänkt mycket på sweet. Men jag är inte wapanesig nog. Så jag ska nog gå efter det jag har lust med.
Jag ju gillar gamla stilar så jag får ta insperation ifrån det. Detta inlägg blir dock väldigt "wapanesigt" pga bilden.

Oh well. Tänkte vara med Bizz idag, men insåg att det är nog bättre med imorgon. Slutar samtidigt endåså.
Så imorgon ska vi väl la se på film, eller nått. Vad jag vet. Ska ringa min mor och fråga om man kanske kan få lite skjuts. Buss är mysigt men akc så kaaaaaaaaaaaaaaaaaaaallt!

Nu måste jag göra skoluppgifter så tjingeling världen! :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0