ONSDAG

Okej, jag gillar Bizz. Han gör så att jag känner mig som 13 år igen. Då man kvävdes av blyghet och blev nervös av bara tanken. Jag vill inte starta på ett nytt förhållande. Jag vill ta det lugnt. Hoppas alla förstår. Att allt går så fort. Känns som att det var länge sen jag var med Kennet. Jag är lite amased att jag återhämtade mig så fort. Men jag gillar att vara självständig. Och jag gillar att vara i mina egna tankar.  Jag är en ensam varg med många stigar och jag blir förvirrad.

Nu  börjar flyttningen arta sig. Som sagt, jag ska flytta till strömsbruk. Till mina föräldrar. Sa bo där över sommaren. Förhoppnings vis så hittar jag ett ställe att bo på. Men vi får se vad som händer. Ska bli både kul och negativt att få bo på landet. Tur att jag flyttar dit mot vren. Slipper  jag kylan. BRRRRRrrrrrrrrrrrrrhhhhhh.

Men jag hade det trevligt igår, bizzen :*





Kommer hem snart och ja, då kommer jag skriva lite mer. Har engelskaprov också. TUSAN ):
 

Kommentarer
Postat av: BIZZ

KYSS

2009-02-11 @ 23:08:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0