Väntan

min näsa ser konstig ut, men who cares?


Mamsen kommer ringa mig när som helst. Vi ska åka och hitta på någonting. Jag ska väl på Dakapo eller nått. Leta efter något riktigt fint. För December månad får bli min EGO-MONTH. Jag har handlat upp alla mina månadspengar på mig. För jag orkar inte med att gå i gamla kläder som man inte går i. Jag har massor av sånt. Men nu har jag rensat och köpt in. Idag är det sista dagen jag spenderar någon krona på kläder. Iallafall på ett tag, haha! Jag har inte laddat upp vad jag har köpt menne, jao. Ni får väl se när det väl kommer upp på bloggen. Nu ska jag sitta här, dricka min fruktsoppa, och vänta.

Tack för att spotify finns!

Kommentarer
Postat av: Emma

Länka fin spotifylista med fin musik på min blogg? <3

2009-12-05 @ 18:27:06
URL: http://ynklig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0