Måndag & Hjältegalan

Kollade nyss klart på Hjältegalan. Jag missade förra årets, så ikväll fick jag vara aktiv. Jag blir alltid så rörd när jag ser folk som är värda mer än guld. Hoppades ni kollade också. Det är synd att de inte berättade lite fler hjältar. Att de som inte hade fått ett pris, fick bli nämnda. Och att TV4 ska ha så jäkla mycket reklam.

Jag skickade iallafall in ett leende och en tumme:

 

Idag så har man ju varit på skolan, missade engelskan (som vanligt) på grund av försovning. Men denna gång var jag sjukligt trött. Justeeehhh, jag är förkyld. Mennehh, dagen har varit lyckad. Jag har gjort ett smycke av en gammal byråhandtag. På grund av kamerabrist, för den är i Uppsala, och att den andra har inga batterier. OCH att jag inte hittar USB-sladd. Så kommer dom senare.

Det snöar bajsmycket här. Stört mysigt. Ska nog gå och lägga mig, kolla på Kobra (genom svt>play) och mysa. Kanske tänka fula tankar som vanligt och sen säga det till klasskamraterna imorgon (Har ni tänkt på...??). Jag skulle bli en asbra komiker.

Nu får ni ha det så gulligt.

 

PUSS VÄRLDEN

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0