Tisdag


Kollade på Kunskapskanalen nu när jag gör äppelpaj. Där fanns det fina gula fiskar.

Bilden är ifrån imorse. Jag var maaassa trött men kom till skolan 20 minuter innan iallafall! UJ! Det är absolut inte illa och det händer, typ, aldrig! :-D Menne, idag har spenderat till att flytta och ehe, jag ska få eget rum verkar det som. Och jag ska få massa utsikt och massa SPACE! eheheh, så jäkla najs! Och där jag ska flytta fanns det 103 stycken svanar. Kändes lite magiskt att kolla över täkten. Tänk er det! 103! Jag stod faktiskt och räknade dom... twice! Menne, nu ska jag ta det lugnt och checka skolarbete MED PAJEN! :*

HAr börjat måla en tavla, fick lite insperation av alla svanar så jag ska göra nånting av det. Ni får väl se när den är klar!....


.... Lite senare. Uhm. Inge skola imorgon såatteh, jag började prata med mamsen och robisen om allt och annat. Det var trevligt...! Min mamma är mycket läskig när hon försöker överdramatisera. Som en apa på speed. Typ. Ehehehe! Men nu ska jag sitta vid datorn och bara softa, softa, softa!


PUSS VÄRLDEN!

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Henrik

Fiskar <3

2009-04-22 @ 00:10:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0