Tisdag


Idag är man hemma då. Jag må inte gilla tisdagar men denna tisdag är inte cool! Allergi och någon slags förskylning. Här sitter jag med mitt gula kängeru hår och längtar efter sommarlov. Framför mig är det fönsterputsare och en gnabbig mamma. Har lite ångest över historian att jag inte kom fast om det var sista chansen typ. Förlåt ;_; DÅLIG MÄNNISKA. Och vi skulle kolla på Pulpfiction. Fick ladda ner den. Och vi skulle ha haft NK prov. MEN JAG MÅR PISSIGT ): Ont ont ont ont ont... Kan inte jag få lite sommarlov nu? ;_; Snälla?

Nu ska jag kolla på antikrundan och tänka på mat. Puss.

Kommentarer
Postat av: Henrik

Nästa gång vi ses, så ska jag pyssla om dig. :*

2009-04-28 @ 12:47:01
Postat av: Vidar

Känns ungefär som min Tisdag, det där

2009-04-28 @ 21:10:01
Postat av: Jenny

Hejj! Vilken fin blogg du har!

Besök gärna min blogg, om du har tid! =D

2009-04-28 @ 21:11:42
URL: http://jennypennanstar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0