Torsdags natt

Vill bara tacka Rockabilly Joe, Edvin, Henrik och Sebbe. Ni är de män som alla kvinnor vill ha. Jag är lyckligt lottad att ha er! Nu börjar mina ögon bli mycket trötta så jag ska väl gå och lägga mig när som helst. Imorgon ska jag nog spendera med att läsa och ta det lugnt. Känner att jag behöver det. Datorn kunde inte fixas idag pga mamsen fick byta jobbtider och ja, jag kan ju inte gå själv. Så jag har fått suga upp dammråttor med dammsugaren och fått allergiattacker. Nyser STÄNDIGT. gjorde det till och med innan jag skrev det. PRECIS INNAN! hehe, aaja, yume leaving da house. poss.

Kommentarer
Postat av: Henrik

Säg hur det gick på nationella sen. =)

2009-04-24 @ 10:51:58
Postat av: Peter/Joe <3

Hah, tror tyvärr du har fått det där om bakfoten. Och kära lilla du, det räcker om du skriver Joe. Fast du får väl skriva hela nicket om du vill så klart. ^__^



Och angående dammet så får du vädra nu när det är varmt! Fast kanske inte är det i norrland än...? Har inte så bra koll på det. :o

2009-04-25 @ 16:18:50
URL: http://rockabillyjoe.spaces.live.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0